Thursday 12 June 2008

Geen tijd, mama moet scrappen!

En dat heb ik gedaan! Mijn creaties voor de volgende "biggie challenge wk 2: variations on a theme" van Scrapbooknook zijn ge-upload. Je moest 3 dingen maken die "alike but different" waren. Moeilijk onderwerp hoor!! Ik heb natuurlijk voor het thema "boeken" gekozen (hoe kan het ook anders) en heb een pagina over lezende Manon gescrapt, een boekenlegger gemaakt en een boekenbon waar een boekenwurm op staat. Voor de achtergrond heb ik pagina's uit een oud boek gescheurd dat ik ooit bij de bieb had gekocht (wel eerst gelezen natuurlijk).

Dit is het geworden:


Nu maar even naar Mats toe. Hij is vanmorgen naar de peuterspeelzaal geweest en hangt hardstikke moe op de bank naar Nemo te kijken en vraagt steeds of ik met hem mee wil kijken (maar zijn moeder wil scrappen!!).
Gisteren was hij ook al zo lief aan het spelen terwijl ik aan de eettafel zat te scrappen:

Wat dat betreft heb ik echt niet te klagen, hij speelt zo ontzettend lief zelf als ik een keertje geen zin heb om mee te doen. Tim speelde gisterenmiddag bij een vriendje en Manon was naar "overleven in de natuur" een brede school-activiteit, dus was het hier erg rustig voor een woensdagmiddag.

Er was eind van de middag nog wel even commotie toen Timothy in onze tuin door een wesp gestoken werd. Iemand had appelsap over Tims hoofd gekiept en dus had hij nogal zoete haren. Blijkbaar vond die wesp dat erg lekker en toen Tim 'm van zijn hoofd af wilde vegen stak hij Tim in zijn pink. Deed erg zeer, maar nadat de angel eruit was en het gekoeld was met ijs, was het alweer snel over. Gelukkig!!!

No comments:

Post a Comment