Tuesday 1 July 2008

BALEN!!


Vanmorgen is mijn computer gecrashed!! Hij doet helemaal niks meer! en het erge is dat ik van het weekend nog dacht "ik zal zo even een back-up maken" maar dat heb ik natuurlijk niet gedaan (behalve dan van de foto's, die wel) en nu is dus misschien alles weg!!! Nu gebruik ik even ons ouwe laptopje dat 10 toetsen mist, waarvan het scherm steeds uitvalt, de cdrom drive kapot is en de aansluiting van de internetkabel kapot is.....verder heeft-ie maar 1 usb poort dus daar kom je ook niet ver mee (nu in beslag genomen door het draadloze speedtouch apparaatje). BAAL BAAL BAAL!
Pat, als je dit leest daar in Brussel, ik wil een nieuwe computer!!!

2 comments:

  1. ooooo Monique wat erg kan me heel goed voostellen dat je baalt!!!!!

    ReplyDelete
  2. Anonymous02 July, 2008

    krijg je

    want je bent de liefste van de hele wereld !!!

    wanneer wil je hem ?

    Pat

    ReplyDelete