Wednesday 23 July 2008

En zo verloopt het begin van de vakantie.....

Maandag was het een en al regen. Gelukkig kwamen Laura en Hugo de hele dag en dat was de enige reden dat Manon en Tim zich niet een ongeluk verveelden. Ze zijn lekker twee aan twee naar de biosoop gegaan: Tim en Huug naar Narnia, Prince Caspian en Manon en Lau naar Kong Fu Panda. Druk dat het was in die bios!! Gelukkig waren de films nog net niet uitverkocht, al zaten Manon en Lau wel erg vooraan. Waar ik niet op gelet had, was de eindtijd: een uur verschil! Het was al balen dat ik (met Mats) door de regen heen en weer naar de stad moest om te brengen, maar nu moest ik dus 2x heen en weer om te halen! Gelukkig bood Pat met zijn auto uitkomst en viel het allemaal toch nog mee.
Dinsdag had Tim 's ochtends Niels op "visite" en 's middags gingen ze samen naar Niels huis. En omdat het in de loop van de dag beter weer geworden was zijn Manon, Mats en ik samen met Stefanie en Folkert en Jelmer naar Knus gegaan. Genieten! Steef en ik aan de koffie en de kinderen in de zandbak (Manon ook! en niet omdat ze op haar kleine broertje moest letten....).

's Avonds hebben we groente uit eigen tuin gegeten. De buurvrouw had een tijdje geleden capucijners geplant en die waren klaar om geconsumeerd te worden. En alhoewel de kinderen over het algemeen niet van groente houden, vonden ze het wel leuk om te plukken, pellen en te wassen. En toen ging het opeten eigenlijk ook best wel! Vanaf nu misschien meer groente in de tuin kweken???

No comments:

Post a Comment