Monday 14 July 2008

Monday Monday

Wat een dag! Het begon zo lekker rustig: zonder geruzie opgestaan en naar school! Heerlijk! Hond uit, koffie, berichtjes lezen op pc terwijl Mats teletubbies kijkt. Maar helaas, toen ik Mats 's middags uit de peuterspeelzaal haalde begon het eigenlijk al direct. We moesten even langs huis om Tims Nintendo DS op te halen en toen moest per sé Mats 'm pakken. Natuurlijk had ik 'm toen al beet, dus werd mij al brullend duidelijk gemaakt dat ik 'm weer terug moest leggen. Voor de goede vrede gedaan, maar dat was vast niet verstandig. Een uurtje later, we zijn inmiddels naar school geweest om Tim gedag te zeggen want die ging bij een vriendje spelen en we hebben Manon opgehaald, heeft Mats een bakje chipjes. Die besluit hij als een soort Klein Duimpje-spoor door de kamer te leggen ipv op te eten. Daarna krijgen we een verse krop sla van de buurvrouw, net door haar geplukt, die schopt Mats als een voetbal door de tuin. Tijdens het eten spuugt hij zijn ei op de grond (en niet een beetje!!) en als ik daar iets van zeg slaat hij mij in mijn gezicht (wel heel blij hoor, gewoon baldadig, kijk eens wat een leuk klopje ik je geef.....auw!) en belandt hij dus in de gang. Daar gaat hij gezellig een spelletje zitten spelen, gelukkig, hij is ERG onder de indruk...... niet dus! Archhhhh! 's Avonds kiept hij buiten nog een keer de gieter water over Timothy en als hij op de wc zit rolt hij de hele wc-rol af.


Hoe is hij toch opeens zo geworden??? Hij was toch zo'n schattige baby!!!



De andere twee waren trouwens wel lief hoor. Toen Timothy thuis kwam heeft hij met zijn spullen uit het feestwinkeltje zitten spelen. Daar had hij zaterdag het eea gekocht (waarvan de helft al kapot is) zoals een muntstuk waar een soort muizenval met een klappertje onder zit. Als iemand dan dat muntstuk oppakt hoort het klappertje af te gaan, maar helaas dat werkt niet. Dus wordt er groter geschut gehaald! Met een hamer lukt het wel! En Mats zal hem wel even vertellen hoe hij het moet doen!


Verder niet veel bijzonders: ik heb weer een paar uurtjes op de schoolbieb doorgebracht. Omdat vandaag alle uitgeleende boeken teruggebracht werden zaten we er met 5 moeders ipv 2. Was weer gezellig. En Manon heeft vanmiddag met haar klas in het park gespeeld ipv les gekregen en vanavond had ze Streetdance, de laatste les voor de vakantie en ook dat was leuk.

No comments:

Post a Comment