Sunday 20 July 2008

Scrappen met strijkkralen

Vandaag was het weer net zo'n grijze, natte dag als de rest van de week. Het begon al goed, om 10 uur stond ik met Jip in het park onder een grote boom te schuilen terwijl de regen met bakken naar beneden kwam. Helaas werden we na 10 minuten onder die boom net zo nat als ernaast en dus zijn we toen toch maar gaan rennen.....toen we eindelijk thuis waren, waren we echt door en door nat!!! Gelukkig zou de dag daarna een stuk beter worden: Pat ging met Mats naar opa en oma in Maarn, Manon ging bij Sterre spelen, Tim had zijn Nintendo en ik mocht scrappen!!! Ik heb nog 1 van de challenges van mijn favoriete scrapsite, my scrapbooknook, gedaan: een pagina scrappen waar je strijkkralen op verwerkt..... Ik wist direct wat ik wilde doen:



Deze foto's zijn nog van onze vakantie in Amerika 2 jaar geleden, de dolfijn had Manon pas gemaakt en die mocht ik wel hebben.....past perfect, toch? Ben er hartstikke blij mee!

's Middags zijn Tim en ik nog naar de verjaardag van Han geweest en 's avonds zijn we met zijn 5-en en Jip bij Paul en Michele gaan eten. Al met al een heerlijke zondag geworden!

1 comment:

  1. hey This layout features my home town! Great job :)

    ReplyDelete