Tuesday 16 September 2008

1000 bezoekers

Nou ja, snap je dat nou??? In ongeveer anderhalve maand heb ik al meer 1.000 bezoekers gehad op dit blog..... wie zijn dat dan allemaal? (behalve ikzelf dan...lol). Wie is er nou geïnteresseerd in mijn beslommeringen?? Hartstikke leuk, maar ben wel heel nieuwsgierig wie jullie zijn. Kunnen jullie misschien een comment achterlaten, hoeft niet altijd, maar misschien zo nu en dan??? Zou ik heel leuk vinden!!

Surprise, surprise, within 2 months more than 1.000 visitors on my blog!! Love it!! But I wonder who you are!! Could you please leave a comment, just now and then??? Would mean so much to me! Thx!!

6 comments:

  1. I'm here!! LOL

    ReplyDelete
  2. Me tooooooo! Very often!!!
    Hugs,
    Miek

    ReplyDelete
  3. I am here too!!!
    eeeevery day, you are part of my daily morning routine, email.....stocks....your link

    ReplyDelete
  4. Hoi Monique,
    Vind je blog erg leuk. Weet eindelijk hoe te antwoorden. Tot gauw,

    Renata

    ReplyDelete
  5. Leuk dat het gelukt is. Heb pas leuk boekje gemaakt, met perfect passend papier. Kom het gauw showen.

    Renata

    ReplyDelete
  6. Nou ik dus, vind het hartstikke leuk om op je blog te lezen hoor!!!

    ReplyDelete