Friday 10 October 2008

En weer wat gemaakt...

Ondanks dat het vandaag hartstikke druk was hier heb ik toch kans gezien deze layout even af te maken. Een van de oktober challenges van Colormedaisy was een layout te creeeren met rood. En dit is het dus geworden, een lo met foto's van ons jaarlijks meidenweekendje in Ommen.

Despite my hectic day I finished this page for one of "Colormedaisy's" October challenges. For this challenge you had to use mainly red colors (who would have guessed....LOL) and since red is my favorite color I had so much fun creating this!!




Verder had ik vandaag zulke leuke post!!! Ik had 2 prijzen gewonnen, ook bij CMD, en die arriveerden vandaag!! De ene prijs bestond uit 3 stempeltjes van Pink Paislee en de andere prijs een Halloween pakketje van MM.

And this is what the mailman brought me this morning!!! Two prizes I won at CMD: Pink Paislee stamps and a MM Halloween mini album kit. Don't you just love it!!!

3 comments:

  1. Love your prizes - what a cute spider album. Halloween stuff is always very cool.

    ReplyDelete
  2. Twee prijzen! Gefeliciteerd hoor! Leuke LO heb je er boven staan! Prachtig!

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke LO, ik ben dol op rood, vind hem erg mooi!
    en leuk zeg die prijsjes! Gefeliciteerd!

    ReplyDelete