Tuesday 7 December 2010

Voetbaltaart

Vorige maand was mijn dochter jarig en Conny, mijn vriendin (al 35 jaar!!), had toen een voetbaltaart voor haar gemaakt. Dat moest natuurlijk gescrapt worden!!!

Last month my dd turned 14 and to celebrate this my friend Conny made her a birthday cake!! a soccer ball!! Isn't it gorgeous.... we were afraid to touch it, let alone eat it!! But after I promised my dd I would create a scrapbook page about it, we devoured it!


en voor deze layout heb ik de nieuwe schets van The Scrappiest gebruikt, nr. 93:
For the layout I used the new sketch from The Scrappiest, # 93:


Leuk is-ie weer hè? Mocht je mee willen doen (je kan een erg leuke prijs winnen!) of wil je zien wat de andere designers gemaakt hebben, neem dan eens een kijkje op het blog van The Scrappiest!

If you want to see what the other designers made, or if you decide to play along please have a look at the blog of The Scrappiest!

Bedankt voor je bezoekje en tot snel!
Groetjes,



6 comments:

  1. Wat een leuke en feestelijke layout! Ik vind de vlaggetjeslijn erg schattig. En de taart ziet er ook wel heel erg gaaf uit:)

    ReplyDelete
  2. Vind je layout geweldig! Mooi die touwtjes om de cirkel heen en daarin de tekst. Heel gaaf Monique! Lief van je vriendin, je dochter straalt!
    Groetjes, Marjan

    ReplyDelete
  3. Erg leuke layout weer Monique! Ik vind het leuk hoe je de schets vertaald hebt, ik ga hem ook weer uitprinten hoor, ben nog steeds dol op schetsen!

    ReplyDelete
  4. Wat een prachtige taart (waar smaakt-ie naar???) en mooi verwerkt tot een layout!!! Ik ben zelf niet zo'n held met sketches, en sta altijd weer versteld van de creatieve dingen die anderen, zoals jij, er mee weten te doen! Prachtig!

    ReplyDelete
  5. Leuke layout en ik ga wederom eens proberen de schets (op tijd) uit te werken. Groetjes Conny

    ReplyDelete
  6. Wat een taart zeg, geweldig als je dat zo kunt maken. Ik houd het voorlopig maar bij cupcakes!!
    Je layout is super, leuke sketch.

    ReplyDelete